chase your dreams

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda Holmberg - 31 december 2010 21:23

För det här året alltså! Tänkte bara passa på att önska alla ett gott nytt år och hoppas att kvällen blir bäst på hela året, vad detta nu innebär för var och en!


 

Själv ska jag jobba och umgås med mina vänner hela natten lång, kommer inte hem förrän nästa år! Vi ses då ;>


G.N.Å.

Av Amanda Holmberg - 30 december 2010 23:18

Nu är det snart här, det nya året!


Vet inte varför det är ett sådant spektakel igentligen, men tycker samtidigt att det är roligt eftersom detta är något som faktiskt firas över hela jorden!


Fick en fråga om jag har något nyårslöfte och det har jag faktiskt. 2010 var löftet att inte spendera mycket pengar på kläder och dylikt om det inte var absolut nödvändigt. Detta har jag nästan lyckats för bra med eftersom snålheten har gjort det lite trist ibland. Men pengarna fanns ju kvar! Onödigaste köpet var nog en extra klocka, men det är det enda på ett helt år!


Nu 2011 har jag funderat lite, men kommer inte på något bra! Det är tråkigt att köra på samma löfte två år i rad och kanske ett mer personligt löfte skulle sitta fint nu till året?


Några bilder på mig i chillmode ;)


     


 

Vad är erat löfte??

Av Amanda Holmberg - 29 december 2010 04:53

Detta kommer låta helt otroligt löjligt, men börjar bli galen på att jag trycker ner wow hela tiden när jag haft uppe kartan i spelet! Detta är för att jag spelar med internet fönster och då finns det ett kryss som vanligt uppe i högra hörnet! Kartan täcker hela bilden och har sitt kryss precis under det andra vilket man inte ens behöver använda eftersom det finns snabbknappar för karta precis som allt annat i spelet!


"Djupa andetag"

 

Nu har jag i alla fall fått det ur systemet och kan fortsätta försöka bli frisk utan vidare aggresioner...för stunden!


host host..

Av Amanda Holmberg - 28 december 2010 22:58

Det säger väll sig självt att inget blir gjort när man inte orkar göra annat än vila hela dagen. Förkylningen har alltså gått åt det dåliga hållet och blivit sämre. Är grundligt leds på att vara sjuk och önskar det kunde försvinna bara "poff" borta!


Legat i sängen mest hela dagen, kunde inte göra det jag tänkte igen och det känns irriterande att måsta dra ut på saken. Har nästan inte sovit något, men kunde lika gärna gjort det när jag ändå låg där. Var öm och minsta rörelse gjorde ont, kunde alltså inte somna förrän nu på kvällen en stund. Baggis kom och myste med mig och då däckade jag några minuter. Han är mysigast i världen min katt!


Sötnosen min <3


Bättre lycka imorgon!

Av Amanda Holmberg - 27 december 2010 16:29

Tråkigt nog är det rond nummer två av förkylningen/flunsan jag hade tidigare och jag hoppas bara att det inte ska bli i närheten lika jobbigt som första omgången (sov bara i flera dagar och mådde sämst)!


Influensan som härjat i vinter har blivit känd för att komma i två delar. Med andra ord får kroppen inte bort den ordentligt första gången antar jag eftersom de säger att det är samma? Enligt mig känns det som att den måste mutera sig eftersom kroppen borde brytit ner den gamla orsaken för en längre tid sedan.

Hur som helst är jag förkyld igen med samma symptomer som förra gången!  


Leds..

 

Tänkte fara in till Luleå idag och senare vidare mot Piteå, men eftersom jag inte varit något pigg valde jag att stanna hemma istället. Om det är bättre imorgon blir det att fara runt och göra ärenden då istället.


Lider med alla flunsadrabbade -_-

Av Amanda Holmberg - 26 december 2010 23:56

Hejsan!


Sitter och jobbar med bilderna som togs igår för att kunna skicka dem till chifen! Är dock väldigt trött känner jag, fast det blev en lång sovmorgon idag. Kommer ta ett tag till, men känner verkligen hur jag längtar till sängen som ser grymt inbjudande ut bredvid mig. Andra ska väll ut och festa sista dagen innan det är dags för dem att börja jobba och allt börjar gå mot det vanliga igen!


Bara en vecka kvar av skolloven nu, avvundas inte känslan de som ska påbörja vårterminen kommer ha när de inser att lovet är slut. Minns själv hur det var!


Tillbaka till uppgiften och natti natti ^^

Av Amanda Holmberg - 25 december 2010 22:22

Ska alltså och jobba, inte något annat!


Sov ganska länge idag innan Becka kom in till mitt rum och gapade på mig att jag sover länge! No kidding... Kommer vara fullt ös ikväll gissar jag och hoppas på att inte bli mosad i folkmassorna. En hemlig gäst ska uppträda live på magasin 3 och tror det kommer vara hårdast tryck där ikväll. Ska kolla läget på Olivers och Allstars snabbt innan jag far dit!


Webcam bild !

 

Hoppas ni får en bra kväll och sup inte för mycket nu! Vill ha någolunda nycktra bilder åt minstonde ;>


Av Amanda Holmberg - 24 december 2010 23:59

God jul och god fortsättning på er allihopa! Hoppas ni haft en underbar och mysig jul med era nära och kära. Julen varar till trettondagen och firandet är inte över förän då. Djupa andetag!


Några bilder på mig och Becka, här man gode trött ut!




Har personligen haft en super skön och lugn jul hemma med familjen. Var en sväng till mörön med en julklapp och kommer ge reserande en mer passande dag (om det nu finns en sådan). Gjorde dessutom polkagrisinspirerade naglar åt Becka!


   

Hang in there party people!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards