chase your dreams

Alla inlägg under maj 2009

Av Amanda Holmberg - 5 maj 2009 22:29

I går kväll klockan 19.00 hade vi vår första slutkonsert inför slutproduktionen. Det var jätte roligt och vi fick massor med feedback. Vi har gjort helt egna låtar och inte haft särskilt mycket tid på oss, gör vi publiken nöjd är vi relativt nöjda ;>


Idag var det inga lektioner utan vi hade bara konserter, en klockan 10.00 (jobbigt) och en lite senare klockan 13.00 Vet inte vad det är men har inte mått något  vidare idag, är ganska jobbigt att vara mitt vanliga energiska jag och att dessutom ge allt på scenen när man inte är på topp. Tycker det är sjukt synd att det är över nu, men är samtidigt tacksam över att jag får vara hemma och vila nu. (näst blir att spela in låtarna på skiva).


Fick skjuts hem av Robin eftersom jag hjälpte honom bära massa grejer och släpa med dem hem till honom. På vägen mötte vi "mr blå" och Robin är härmed officiellt av med körkortet! Jag hoppas dock att hans chef kan övertyga polisen att han måste ha sitt körkort och om han har tur behöver han inte ta om det. Tycker seriöst synd om honom, men det var klantigt!


Förutom Robins missöde och konserterna har det varit en lugn dag för mig, blir aldrig nervös inför uppträdanden och kände mig totalt avskärmad när polisen stannade oss. Det bör därför inte ha något med min tillfälligt dåliga hälsa att göra i alla fall.


Sovmorgon imorgon! Fick veta av Robin, läraren är utomlads och det hade med andra ord varit konstigt om han kom till lektionen imorgon. Vi kanske ska börja spela in imorgon, ska bli intressant, jag är en av ljudteknikerna och jag hoppas jag minns allt, haha. Ska ju kunna när jag går ljudtekninkB också kallat studioteknink. Vi får se hur det går imorgon, vet inte om jag kommer vara i skolan imorgon, om jag mår som jag gör nu kommer jag inte fara någonstans.


Jag hoppas oredan i kroppen har lagt sig tills imorgon och nu tänker jag lägga mig, är sjukt trött! Adios ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards