chase your dreams

Alla inlägg under oktober 2007

Av Amanda Holmberg - 31 oktober 2007 20:12

Idag så vaknade vi ganska tidigt med tanke på hur länge vi var uppe igår och sprallade. Var tvungna för Emsi hade tid hos Kuratorn och då hon var där så gick jag, Robin och Hällan en trött minirunda på stan. Det fick en att piggna till en gnutta och det var skönt att få sträcka på benen en stund. Senare gick vi till Lärkan och satte oss att vänta på Emma. Det tog en stund men när hon var klar så gick vi en liten runda till på stan och sen for vi hem åt varsitt håll. Har varit en slö dag och vi har bestämt att Emsi och Hällan ska komma förbi på lördag så ska vi ha myskväll. Längtar redan :)

Av Amanda Holmberg - 30 oktober 2007 20:00

Idag for vi (jag, robin, hällan och emma) och badade i boden. Det var jätte skoj! Helst med tanke på att jag inte badat på badhus sen hur länge som helst! Helt galet, åkte röda och blåa röret och vattenfallet, klättrade lite på väggen och hade det allmänt kul och mysigt. Forsen skippade jag idag, får så mycke blåmärken, haha. När vi gjort nästan allt runt fem gånger så gick vi upp och åt, hamburgare, den gick ner men kräsen som jag är så tyckte jag inte att den var särskilt god. Åt inte upp stripsen blev för mätt. Sen blev det glass, jag och Robin delade på en som var mums. Jag bara älskar grädde, haha, jag kanske får ackta mig så jag inte blir fet en dag? På vägen hem somnade jag i bussen, som tur var, var Robin vaken och väckte mig lite senare innan vi kom till busstationen. Nu ska vi gå och basta och sen får vi se vad som händer. Kommer garanterat sova som en klubbad säl i natt.

Av Amanda Holmberg - 25 oktober 2007 19:35

Torsdagar är bara för mycket, finns det inte någon lag som säger hur mycket man får ha i skolan varje dag. Den som har gjort mitt schema har i varje fall inte hört talas om raster. Jag har knappt någon lunch (35min) och jag är alltid trött som fan efter denna dag. Om det inte vore för att vi fikar mellan de två sista lektionerna på torsdagar vet jag inte om jag skulle orka med att hålla energin uppe? Tog en fin bild av norra hamn när jag väntade på bussen. Himlen var superfin (innan det blev kolsvart). Har inte gjort något av intresse idag igentligen, menmen... Bara imorgon kvar sen är det ju LOV en vecka (+ helgen) skönt välbehövligt lov ;>

Av Amanda Holmberg - 22 oktober 2007 19:23

Idag var jag lite trött efter en jobbig helg! Ange fyller år och jag ska ringa henne lite senare. Det skulle vara en grov tabbe om jag glömde någon mer födelsedag så nu blir det kärpning! Gick på stan med Robin efter skolan och kollade lite. Vi fikade innan vi tog bussen hem och "so far" har inget intressant hänt. Har så jädra mycket att göra i skolan just nu och matten är jag efter idessutom. Usch jag avskyr matte, matte B känns så onödig, ofta jag kommer ha någon användning för det utanför skolan?! Skulle inte tro det. Men jag vill inte dra upp sånt just nu, blir bara deprimerande :p

Av Amanda Holmberg - 21 oktober 2007 19:18

Idag är en händelselös dålig dag då allt bara känns usch. Jag har mått illa hela dagen och jag hoppas att det går över ordentligt tills imorgon. Var ute på en kort promenad en stund med Robin idag men jag har annars bara legat i sängen...:/

Av Amanda Holmberg - 20 oktober 2007 19:11

Ja måste bara säga att jag har varit super taskig såhär i efterhand! Angelica fyllde år idag och jag brukar alltid skicka sms och gratta henne, men när vi var borta idag så glömde jag totalt bort det. Jag måste bara säga förlåt mig Angelica och grattis i efterskott (skrivet: 15 nov)!!

Av Amanda Holmberg - 20 oktober 2007 19:06

Idag for vi iväg till äventyrsberget i Skellefteå. Det var hur skoj om helst, vi for dit ganska tidigt på morgonen och for där ifrån tidigare på eftrmiddagen. Jag måste säga att allt var frid och fröjd enda tills vi kom till Rosvik och skulle äta gott och umgås med Robins släkt. Först kände jag mig bara trött men efter ett tag så började jag må så dåligt att jag blev tvungen att åka hem. Inte kul alls. Det förstörde min dag! Kan man lugnt säga. :/

Av Amanda Holmberg - 18 oktober 2007 19:03

Idag har jag bara varit såå trött, tänkte igentligen bara visa min fina bild jag tog på väg hemåt i bussen :)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards