chase your dreams

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2007

Nordpolen ;>

Av Amanda Holmberg - 30 oktober 2007 20:00

Idag for vi (jag, robin, hällan och emma) och badade i boden. Det var jätte skoj! Helst med tanke på att jag inte badat på badhus sen hur länge som helst! Helt galet, åkte röda och blåa röret och vattenfallet, klättrade lite på väggen och hade det allmänt kul och mysigt. Forsen skippade jag idag, får så mycke blåmärken, haha. När vi gjort nästan allt runt fem gånger så gick vi upp och åt, hamburgare, den gick ner men kräsen som jag är så tyckte jag inte att den var särskilt god. Åt inte upp stripsen blev för mätt. Sen blev det glass, jag och Robin delade på en som var mums. Jag bara älskar grädde, haha, jag kanske får ackta mig så jag inte blir fet en dag? På vägen hem somnade jag i bussen, som tur var, var Robin vaken och väckte mig lite senare innan vi kom till busstationen. Nu ska vi gå och basta och sen får vi se vad som händer. Kommer garanterat sova som en klubbad säl i natt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards