chase your dreams

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Amanda Holmberg - 19 december 2010 20:59

När jag jobbade igår var det många som ville ta bilder med mig som villkor till att jag fick fotografera dem. Är ingen linslus direkt och ville bara göra det jag skulle, men det är svårt att undvika dem en längre tid så lyckades bli övertalad till hela två bilder!


    <--(suddig!?)


Nu ska jag spela lite wow innan jag lägger mig. Morgondagen ser ut att bli ledig och på tisdag ska jag till AF igen. Hoppas på att få napp på något jobb snart, egen lägenhet hade suttit mer än bara fint!


Sayonara ;>

Av Amanda Holmberg - 19 december 2010 12:00

När jag och min syster var små steg vi alltid upp dagen efter julafton, tidigt på morgonen, bara för att se "the Nutcracker Prince" varje år! Vet inte om

Av Amanda Holmberg - 19 december 2010 06:01

Den rubriken får mig bara att tänka på Martin Timell och hans roliga skratt!


Kom i princip just hem från en lång natt i Luleå. Började jobba ca. 18.00 och slutade 22.30 första jobbet. Körde sedan in till stan och var på Allstars ganska precis tolv och kunde börja fotografera. Har alltså testat första kvällen som vimmel fotograf. Är faktiskt väldigt roligt eftersom människor i ren allmänhet är himla glada på krogen!


Var klar mot 3.00 då det hände en olycka med bl.a min bästa kompis Emma! Tänker inte gå in på några detaljer, men vi har alltså vistats i flera timmar på sunderby sjukhus och vet nu att allt är okej! Inga men för livet i alla fall om man säger så. Emelie har en fin "souvenir" på näsan och Emma en stor bula!


Inga bilder nu, är för trött! Bjuder på en kul video istället:

Mac och RAM, ge mig en sån där dator!


Nu tänker jag ta mig några välförtjänta timmar sömn ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards