chase your dreams

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Amanda Holmberg - 12 december 2010 23:54

Nämnde att jag var missnöjd med hur bilden jag ritade i ett tidigare inlägg såg ut. Stör man sig nog mycket gör man något åt det, vilket jag nu försökt att göra! Är mycket nöjdare med hur den här Worgen ser ut än den förra, dock tog den här lite längre tid att göra (6 timmar) och ändå är den inte alls särskilt avancerad. Plus att jag ska göra lite fler saker på den, men det får vänta eftersom jag valde att börja med den ganska sent på kvällen.




Lade upp två bilder eftersom jag inte vet vilken som syns bäst, blev himla konstigt när man fotograferade. Ljuset blir som för starkt, men jag orkar inte vara mer ambitiös än detta. Skulle kunna lägga svart bakgrund och fota hemma (som med game bilderna), men det får duga!


Vad tycks? Bättre?

Av Amanda Holmberg - 12 december 2010 19:28

Idag for jag och hämtade min nya leksak, sitter och inviger den just nu och den fungerar helt underbart!


Märkte just att det där lät väldigt fel! En blick på vad jag igentligen skrivit och nu står mamma och Becka här brevid mig och skrattar åt mig. De har minst lika skruvad humor som jag, men det är nog inte särskilt konstigt!


Det jag menar är alltså att jag har tagit hem min nya dator! En Acer 5536 (google it) och jag är jätte nöjd hittils. Litar blint på mina kusiners omdöme och tror inte jag kommer få ångra mig.


Skönheten själv

  

Snyggaste bakgrunden också!


Sitter och äter smörgåstårta och firar lite åt mig själv. Grannarna gifte sig igår och kom över med en stor bit åt oss. GRATTIS är allt jag kan säga till dem, verkligen roligt!


"Love is in the air"

Av Amanda Holmberg - 12 december 2010 01:03

Hade jag haft ledigt idag hade Långnäs inte varit någon prioritet i alla fall. Jobbade dock idag och har gjort det hela dagen och kvällen lång. Glömde flera gånger bort att det var lördag för att det var en sådan "normal" dag!

 

Kom hem kring 22.30 och det roligaste som hänt är Two and a half men på tv. Det tråkigaste (eller ska jag säga mest upprörande) som hänt idag är det faktum att min katt gjort något nasty på min datorväska! Förtjänar det, men är fortfarande inte glad över den "överaskningen". Inte sugen på att använda den mer efter denna överträdelse. Blir alltså att leta ny datorväska när jag ändå ska till onoff imorgon!


Har jag nämnt det? Imorgon bär det av in till stan för att köpa min nya dator. Ingen överdriven ny grej, men en helt OK leksak. Ni får se den imorgon, eller ikväll när jag kommer hem igen om man ska vara petig.


Nu ska jag läsa lite, skicka ett mindre roligt mail och sova! Sweet dreams ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards