chase your dreams

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Amanda Holmberg - 10 december 2010 12:00

Föddes en liten, söt och glad flicka. Hon började på dagis där vi möttes för första gången och sedan dess har vi varit bästa vänner. Hon var väldigt blyg, men 15 år senare har denna lilla flicka vuxit upp och blivit en utåtriktad kvinna som kan tala för sig själv. Stå på egna ben och framför allt är en obeveklig vän i vått och torrt. Även om hon inte alltid har det lätt och behöver stöd av sina vänner, har hon alltid sina vänners bästa för ögonen och betyder otroligt mycket för alla som står henne nära! Även om vi inte alltid är med varandra och ibland ses väldigt sällan, har vi aldrig slutat vara vänner och jag kommer aldrig släppa en sådan underbar vän som henne!


För henne är jag gärna ett stöd, för jag vet att hon finns där för mig, som hon alltid gjort sedan vi var små.



Älskar dig Emma! Grattis på födelsedagen <3

Av Amanda Holmberg - 10 december 2010 01:33

Satt och oglade framför datorn som vanligt då jag tycker mig höra ett pipande ljud från höger sida. Det är helt mörkt utanför mitt rum och eftersom jag inte ser eller hör något bryr jag mig inte om det. Dock hör jag pipet igen och när jag tittar mot dörren blixtrar det till! Pappa satt i mörkret och smygfotade mig. Blev ganska förvånad!


Hur ser du ut när du blir tagen på bar gärning?

Inte den mest smickrande bilden direkt..


Men den bjuder jag på ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards