chase your dreams

Direktlänk till inlägg 10 december 2010

För 20 år sedan..

Av Amanda Holmberg - 10 december 2010 12:00

Föddes en liten, söt och glad flicka. Hon började på dagis där vi möttes för första gången och sedan dess har vi varit bästa vänner. Hon var väldigt blyg, men 15 år senare har denna lilla flicka vuxit upp och blivit en utåtriktad kvinna som kan tala för sig själv. Stå på egna ben och framför allt är en obeveklig vän i vått och torrt. Även om hon inte alltid har det lätt och behöver stöd av sina vänner, har hon alltid sina vänners bästa för ögonen och betyder otroligt mycket för alla som står henne nära! Även om vi inte alltid är med varandra och ibland ses väldigt sällan, har vi aldrig slutat vara vänner och jag kommer aldrig släppa en sådan underbar vän som henne!


För henne är jag gärna ett stöd, för jag vet att hon finns där för mig, som hon alltid gjort sedan vi var små.



Älskar dig Emma! Grattis på födelsedagen <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards