chase your dreams

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Amanda Holmberg - 8 december 2010 20:57

Kollade lite efter något roligt dusch draperi på google och hittade några roliga saker på en ännu roligare sida. Boysstuff.com.uk säljer massor med onödiga, men skojiga saker som man vill ha bara för att!


Till duschen

 


från andra sidor:

 


och..

Äckligt kul!


Hittade dessutom två klockor som hade varit kul att äga!

Klocka, mp4, mp3 och bilder

och Walki talki!

 


Enda jag saknar nu är en klocka som har telefon i sig också! ;>

Av Amanda Holmberg - 8 december 2010 17:00

 


En film jag verkligen vill se, men som känns omöjlig att få tag på. Ett av de största problemen är att namnet "LOVE" ger träffar på otroligt mycket annat än det jag är ute efter. Om någon vet en länk eller något användbart dela gärna med er!


För er som missat


Blir bara mer nyfiken för varje gång jag ser trailern xD

Av Amanda Holmberg - 8 december 2010 14:48

Känner att mitt schema för veckan kan vara lite ont ibland. Som idag då jag jobbar till nio eller kanske senare och sedan börjar jag sju på morgonen på torsdag. Kommer bli jobbigt att stiga upp den dagen, men då har jag kvällen fri. Bara att lägga sig direkt efter duschen och sova för annars finns det risk för zombies!


Känns kul att jobba nu, när jag kommit igång och kollat hur saker och ting fungerar. Stället jag jobbar på är jättemysigt och hemtrevligt. Dessutom är alla gäster som kommer väldigt glada eftersom det är julbord!


 


När julen väl kommer är jag nog ganska less på julbord!

Av Amanda Holmberg - 8 december 2010 00:05

Tänkte bara säga två saker som av en eller annan anledning kom på tanke. Först och främst vill jag säga att alla mina inlägg inte publiceras på facebook och om ni följer min blogg därefter missar ni en del saker, dock kanske det inte gör er särskilt mycket!?


Sedan tänkte jag bara säga att jag uppskattar om ni kommenterar mina inlägg på bloggen och inte bara på facebook. Kom gärna med åsikter, funderingar eller vad som helst! Blir bara roligare, jag bits inte..

 


Jag lovar ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards