chase your dreams

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Amanda Holmberg - 7 december 2010 20:45

Om den här sidan:

http://www.baressoshop.se/products.php?product=Schwarzkopf-Professional-OSiS-Dust-It-2st


Ett suveränt erbjudande för t.ex mig som använder dust it hela tiden. Det är dessutom inte bara jag i familjen som behöver och en lite burk (även om de är förvånansvärt dryga) räcker inte långt om man är mer än en.


Finns andra erbjudanden som kommer och går. Upptäckte sidan själv för bara någon dag sedan och tycker alla ska utnyttja förmånerna. Om fler visar intresse börjar fler sidor och senare butiker följa trenden eftersom de inte får något sålt annars. Dust it är faktiskt onödigt dyrt på hårsalongerna!



För er som inte testat rekommenderar jag starkt att ni gör det. Helst om ni har långt och framför allt tungt hår, hjälper dust it verkligen att lyfta håret och ge massor av volym! Det är dessutom enkelt att använda, håller i mer än en dag, blir nästan som nytt om du fönar håret och håller håret fräsht längre.


Har en enda negativ sak att säga om pulvret och det är: om du får torrt hår på vintern eller redan har det alltid, måste du vara noga med att använda balsam och kanske till och med balsamspray. Detta eftersom det är en torr och matt formula som kan göra håret flygigt.


Testa, det är värt!

Av Amanda Holmberg - 7 december 2010 18:00

Tänkte bara bjuda på någa bilder från inspleningen. Vi svamlade ganska mycket och hade fika/mat pauser, men det förtjänade vi nog eftersom det tar flera timmar att spela in, redigera och mixa låtarna!


Matilda (bus) och Tobias

 

Scchhhkål på det

 

Inspelning, Matilda är lika söt i glasögon!

 

Arvid och Alexander (chillerar) extra plus för kissen

 

Var verkligen jätte svårt att hålla sig från skratt under inspelningarna, helst när jag började hicka mitt i allt. Jag var rädd att det skulle komma med på inspelingen!


That´s that :D

Av Amanda Holmberg - 7 december 2010 13:58

Måste bara få sprida vidare den här tjejens blogg: http://bokkei.blogg.se/


Hon är verkligen super duktig på att måla/rita porträtt, är verkligen imponerad! Skulle vilja ha hennes målarpennor och se om man ens kan komma i närheten av bildkvalitén hon gör. Jag ritar dock inte porträtt, eller rättare sagt, inte längre. Målade flera porträtt i akvarell när jag var yngre, men tappade intresset för det och  har förmodligen inte utvecklats på det området sedan dess!


Kommer där emot  göra ett nytt försök på en worgen i framtiden. Kommer lägga ner mer tid på den än den förra som bara tog någon timme att göra. Blev inte alls nöjd med hur den blev och känner att jag måste göra en lyckad version också!


Börjar jobba kl.16.00 idag, hoppas på en bra kväll!

Av Amanda Holmberg - 7 december 2010 00:37

Hejsan i natten!


Som ni kanske förstår av rubriken har jag just sett färdigt "Planet 51". Ja, det är en barnfilm/familjefilm som vanligt, men måste få försvara mig lite och säga att jag inte bara ser sådana filmer. Det är bara lugnande på något vis och enkelt att följa när man är lite trött (plus att det blir lättare att somna). Är annars ett ganska stort fan av sifi/fantasy, action, och rysare/skräck. Händer att en och annan drama hittar sig in på datorskärmen också, som "Den gröna milen" ett måste!


Trailer på Planet 51



Och för er som missat Den gröna milen


Några av er kanske undrar varför jag inte är bänkad framför WOW? Meddelar sorgset att jag inte kan ta del av striden ännu, men det är bara en tidsfråga!


God natt på er ;>

Av Amanda Holmberg - 7 december 2010 00:00

For you who have not played


For you who want to


10...9...8...7...6...5...4...3...2...1.....

I will be joining the fight!


GAME ON!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards