chase your dreams

Direktlänk till inlägg 7 december 2010

tänkte tipsa!

Av Amanda Holmberg - 7 december 2010 20:45

Om den här sidan:

http://www.baressoshop.se/products.php?product=Schwarzkopf-Professional-OSiS-Dust-It-2st


Ett suveränt erbjudande för t.ex mig som använder dust it hela tiden. Det är dessutom inte bara jag i familjen som behöver och en lite burk (även om de är förvånansvärt dryga) räcker inte långt om man är mer än en.


Finns andra erbjudanden som kommer och går. Upptäckte sidan själv för bara någon dag sedan och tycker alla ska utnyttja förmånerna. Om fler visar intresse börjar fler sidor och senare butiker följa trenden eftersom de inte får något sålt annars. Dust it är faktiskt onödigt dyrt på hårsalongerna!



För er som inte testat rekommenderar jag starkt att ni gör det. Helst om ni har långt och framför allt tungt hår, hjälper dust it verkligen att lyfta håret och ge massor av volym! Det är dessutom enkelt att använda, håller i mer än en dag, blir nästan som nytt om du fönar håret och håller håret fräsht längre.


Har en enda negativ sak att säga om pulvret och det är: om du får torrt hår på vintern eller redan har det alltid, måste du vara noga med att använda balsam och kanske till och med balsamspray. Detta eftersom det är en torr och matt formula som kan göra håret flygigt.


Testa, det är värt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards