chase your dreams

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Amanda Holmberg - 15 december 2010 19:37

Den 17/12 kommer äntligen Tron Legacy ut på biodukarna och jag kommer definitivt vara placerad på någon av sätena när det är dags! På fredag är alltså premiären och den visas i 3D, missa inte det!


En anna film jag verkligen ser fram emot att se är den här:

Har varit kär i filmerna sedan de startade och nu är det dags igen!


Andra bra filmer med Johnny Depp är: Public enemy, Terror on Elm Street, Edward Scissorhands, Finding neverland, Secret Window, Charlie and the Chocolate Factory och Alice in Wounderland. Han sammarbetar ofta med Tim Burton och har även lånat rösten till bl.a Corpse Bride och A nightmare before Christmas!


Kan inte säga att det är någon hemlighet att Johnny Depp är en favorit skådis, precis som Will Smith och som jag nämnde nyligen, Haley Joel Osmend!


Nu är det middags dags ;>

Av Amanda Holmberg - 15 december 2010 17:02

Som jag nämnde igår var vi och spelade in mer musik igår och jag har redan fått ut ena låten på youtube. Den andra låten får ni en direkt länk till Alex my space sida eftersom jag inte kan lägga upp den på youtube än. Anledningen är att den inte komverteras till mp3 fil när de skickar den till mig och datorn kan inte läsa den som det. Detta i sin tur gör att den inte går att öppna i program som movie maker!


Nya låten My Alte Ego, Inpirenorth My Space: http://www.myspace.com/tasstudio/music/s...Vocals--77826145


Nya låten Winter Cold

Musik av Tobias :)


Som ni kanske förstår är de två olika personer alltså lite olika musik stil vilket gör det hela väldigt roligt för mig som får sjunga in sången till dem. Självklart kommer jag också med förslag till hur man kan utforma musiken ytterligare, men hela grund idén till låtarna är lagda av Alex och Tobias!


Enjoy!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards