chase your dreams

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Amanda Holmberg - 23 december 2010 17:45

Blev strandsatt på nedre våningen som hundvakt i några timmar och för att inte bli helt galen målade jag lösnaglar!


Vad tycks?

 

Ganska bra för ett första försök ändå!


Lite duktig känner jag mig ;>

Av Amanda Holmberg - 23 december 2010 15:30

Har ni tänkt på att vår generation tillbringar några "viktiga" stunder framför tvn på just julafton. Det är kalle anka, kalle blomqvist, trollskogen och andra filmer som man ser. På våra föräldrars tid var det en större grej att ha tv, men vi har alltid haft en. Kommer det bli ännu värre i framtiden eller kommer man hitta på något nytt sätt att tillbringa julen? Låt oss bara hoppas man inte sitter vid varsin dator för det skulle bara vara tragiskt (samtidigt skulle det inte förvåna mig)!

Måste erkänna att när jag såg "mupparnas julsaga" för första gången när jag var liten tyckte jag den var jätte läskig!
 
Däremot har jag alltid gillat "Grinchen", men Jim Carrey är ju bara för bra!

Har dock aldrig sett den tecknade versionen?

Senareee ;>

Av Amanda Holmberg - 23 december 2010 13:46

Tillbaka från Helmers och tänkte bara visa min julklapp lite snabbt:

Hihi, jag sa att ni skulle få se julklappen, inte vad som är inuti!

I skrivande stund sitter och loggar in på wow för första gången idag. Misstänker att mitt mål för dagen kan vara svårt att uppnå i detta fallet :O


 
BTB (!)

Av Amanda Holmberg - 23 december 2010 11:15

God morgon på er alla!


Vaknade tidigare idag och säkert ännu tidigare imorgon! Blir alltid tidigare upp på morgonen runt julen, vet inte varför, men det är nästan som en inställd klocka går igång och ringer på morgonen! Idag ska jag hinna med extra av allt möjligt har jag tänkt. Det ska städas, granen ska sättas upp och pyntas, jag ska hinna upp till lvl70 på wow (om det är möjligt) och hämta en present från jobbet! Tänkte dessutom blogga lite extra eftersom jag inte är säker på att jag orkar det imorgon, det är ju ändå julafton?!


Första tanken ni fick var kanske varför vi inte satt upp granen ännu, men det brukar vi inte göra förrän dagen innan jul och det är alltid jag och min syster som pyntar den. Hon kommer lägligt nog hem från Piteå ikväll och då börjar pyntandet! Sedan har jag dessutom inte gett julklapparna till alla som ska ha och måste nästan hinna en sväng och göra det också känns det som! Eller kanske imorgon...


Hur ska jag hinna!


Fick ett samtal igår med julönskningar från min chef här i byn. Hon berättade för mig att det finns en julklapp väntandes på jobbet åt mig! Inte dåligt! På tal om julklappar, fick jag en tidig julklapp i tisdags när jag var i stan. Besökte Havve och han hade fått lite spelartiklar som han gav till mig!


Goblin musmatta


Mario t-shirt..


och dadadadaa...Cataclysm t.shirt

Tror ni jag blev lycklig eller vad? Nu ska jag sätta igång med städandet, sedan ska jag fara snabbast möjligt till Helmers och hämta min julklapp innan någon ska ha bilen!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards