chase your dreams

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

Dan före doppare dagen äntligen här!

Av Amanda Holmberg - 23 december 2010 11:15

God morgon på er alla!


Vaknade tidigare idag och säkert ännu tidigare imorgon! Blir alltid tidigare upp på morgonen runt julen, vet inte varför, men det är nästan som en inställd klocka går igång och ringer på morgonen! Idag ska jag hinna med extra av allt möjligt har jag tänkt. Det ska städas, granen ska sättas upp och pyntas, jag ska hinna upp till lvl70 på wow (om det är möjligt) och hämta en present från jobbet! Tänkte dessutom blogga lite extra eftersom jag inte är säker på att jag orkar det imorgon, det är ju ändå julafton?!


Första tanken ni fick var kanske varför vi inte satt upp granen ännu, men det brukar vi inte göra förrän dagen innan jul och det är alltid jag och min syster som pyntar den. Hon kommer lägligt nog hem från Piteå ikväll och då börjar pyntandet! Sedan har jag dessutom inte gett julklapparna till alla som ska ha och måste nästan hinna en sväng och göra det också känns det som! Eller kanske imorgon...


Hur ska jag hinna!


Fick ett samtal igår med julönskningar från min chef här i byn. Hon berättade för mig att det finns en julklapp väntandes på jobbet åt mig! Inte dåligt! På tal om julklappar, fick jag en tidig julklapp i tisdags när jag var i stan. Besökte Havve och han hade fått lite spelartiklar som han gav till mig!


Goblin musmatta


Mario t-shirt..


och dadadadaa...Cataclysm t.shirt

Tror ni jag blev lycklig eller vad? Nu ska jag sätta igång med städandet, sedan ska jag fara snabbast möjligt till Helmers och hämta min julklapp innan någon ska ha bilen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards