chase your dreams

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Amanda Holmberg - 30 november 2011 05:15

God supertidig morgon?


Vaknade lite lustigt nog för bara en liten stund sedan och fråga mig inte varför, men jag fick för mig att kolla om internet (som blåvägrat senaste tiden) bestämt sig för att fungera igen. What do you know! IT WORKS!

Har använt min mobil sedan någon vecka tillbaka för att ha någon hum om vad som händer på facebook, youtube och annat skoj. Problemet med den är att den inte kan användas som hårddisk och lageruttrymme till bilder och det är sällan det går att ladda upp något alls via mobilen. Det gäller även när jag använder den som nätverk till datorn!


Detta har varit lite frustrerande eftersom jag måste skicka bilderna från när jag jobbar till chifen så de kan användas.


Anyway, nu när det fungerar för stunden skriver jag ett litet inlägg. Har alltså varit till Boden över några dagar då jag jobbat, men även umgåtts med min Boden favorit Rebecka och tagit det lugnt hos mormor. Rebecka följde med mig till jobbet och kollade på medans jag klickade runt och när jag var färdig satte vi oss ner och pratade med några bekanta till henne och släppte loss på dansgolvet!


Trodde ni det var dött i Boden på helgen får ni tänka om, här är smockfullt med partysugna!

 


Under skyltsöndagen drog vi ut och hade heldag på Bodens gator - det är så himla mysigt i Boden och man får en nostalgiskt känsla när man vandrar gata upp och ner. Ävern om gallerian Enter är ny, fyllde tomtar och sång alla lokaler och vrår och tog bort alla bittra tankar. Mycket fina saker och glada ansikten får mig ibland att önska man var mer lyckad och hade ett eget hem att sätta julstämning i. Det är bara synd att det inte är några riktiga monsterreor också när man ändå är i farten!


Random fact: Skjortan jag har på bilden är faktiskt mormors. Den var alldeles för stor, men med lite pyssel och knåp satt den hur fint som helst. För stora skjortor går ju faktiskt att trixa upp en hel del!


Nu ska jag kolla vad vi har i kylskåpet. Brukar faktiskt vakna ganska tidigt och äta innan jag går och lägger mig igen, i alla fall innan föräldrarna stiger upp. Detta för att jag vill vara ifred på morgonen och äta i lugn och ro för mig själv. Det kanske låter tråkigt, men jag har aldrig varit särskilt sällskaplig på morgonen och om jag kan välja sitter jag gärna ifred. Där emot kan det vara mysigt att fara in och äta frukost med någon på stan ibland och frukost på sängen är alltid uppskattat.


Ikväll/inatt är det Olivers som gäller och jag hoppas att se er alla där så här på lill lördagen!


Ha en bra dag ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards