chase your dreams

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Amanda Holmberg - 13 november 2011 23:55

God kväll på er, det börjar vara väldigt sent och jag ska snart gå och lägga mig.


Becka lämande just lägenheten med sin hund för att åka tillbaka till Piteå, vi har spenderat större delen av kvällen med varsitt DS och bytt mellan olika versioner för att hjälpa varanadra med ditt och datt. Nu sitter jag och och läser nya kapitlet av "Fairy Tail" manga innan jag gör i ordning det sista inför natten.


Jag, Becka och Sara har varit på stan sedan 12.00/12.30 till 16.30/17.00 och bara kollat runt, pratat om allt och inget och dessutom köpt en farsdag present som vi visste pappa var sugen på.


Sara och Becka i soffan på Wayne´s  

Dagens lunch - "smilie face"

 


Efter någon timme på Wayne´s promenerade vi till Clas Ohlsons och köpte lite leksaker åt pappa innan vi fortsatte vårat lilla besök på stan. Becka hittade en parfym på Make up Store och jag köpte några nya underkläder och strumpyxor vilket jag var i behov av. Sara hittade sig ett par skjorts och en kjol på HM som hon föll för.


Sara på HM - tror hon var väldigt sugen på tröjan också, men snålheten tog över

 

Beckas super fina outfit, synd bara hon inte hade råd med den just nu

 

Testade hängselskorts på skoj, men tittade aldrig på storleken - de höll på att trilla av!

 

Becka och Sara tyckte jag såg ut som ett barn i dem, men det hade varit kul att ha om de hade funnits i min storlek. Däremot har jag inget  större behov av dem i alla fall!


Dagens besök på stan avslutandes med en fika på Waldorf - friterade bananer är MUMS!





När vi kom till lägenheten på Bergnäset dröjde det inte länge innan pappa kom hem från jobbet och efter ett mål mat blev det tårta (som jag dock bara kunde titta på) och lite småsurr kring köksbordet innan farsdags firandet var över och alla började hitta på saker på eget håll.


Imorgon blir det mest troligt att färga lite i Saras hår och sedan jobb på Elite Hotel. Det är Zumbaparty där på kvällskvisten vilket ska bli roligt att checka in på. Får se om det bara är finklätt och middag på gång eller om det kanske bjuds på lite motion - hade varit kul?


Nu ska jag läsa klart kapitlet och sedan hoppa i säng, börjar verkligen kännas att jag varit igång hela dagen!


God natt ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards