chase your dreams

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Amanda Holmberg - 11 november 2011 22:57

God kväll!


Är på väg i säng, men eftersom jag haft så tråkigt idag tänkte jag checka in en gång till innan jag låter mig själv slumra till. Har fått lite städning gjort idag, men kan inte påstå mycket mer än det eftersom min energi spurt tog slut runt kl.13 och jag somnade för att vakna lagomt till middagstid.


Cam abuse - lekte lite med luggen i brist på annat

     

Jag vet, lagomt sliten och allt

     


Hoppas du hittat på något bättre en fredagkväll som denna ;>

Av Amanda Holmberg - 11 november 2011 11:08

Upptäckte just att det faktiskt finns en film uppkallad efter dagens datum och gissa vilken genre om inte:


Horror/Thriller - klicka på bilden om du är nyfiken på trailern

 


Självklart kommer andra filmer ut idag som bl.a Immortals som jag tycker inte ska glömmas, men något som verkligen fått reklam från alla håll och kanter måste ändå vara The Elder Scrolls V - Skyrim


Klick, klick för trailers - you know the drill            

 


En Skyrim video som faktiskt är väldigt roande cirkulerar på youtube och jag tänkte dela med mig av den här. Det var Terence som hittade den och lade upp den på sin facebook innan jag såg den - mycket nöje!


Tihi! Humor är ju något som självklart kan diskuteras ^^

Nu ska jag återgå till min tråkiga vardag och se om man kan få ut något av dagen!

Av Amanda Holmberg - 11 november 2011 10:24

God morgon, eller kanske lunch?


Gör ett inlägg från mobilen för att testa hur det ter sig, men kan tyvärr inte säga att det kommer hända igen. Detta eftersom det enda jag verkar kunna göra är skriva text, no more, vilket är lite trist!


Är alltså uppe sedan före 07.00 idag, enda anledningen till detta är att jag behövde en tvättid snarast möjligt medan jag hade lite ork i kroppen att gå på. Mår faktiskt mycket bättre idag, även om sömnen var allt annat än ostörd. Kanske man kan hitta på något under helgen lite försiktigt i alla fall?


Snabbtog en bild på den frostbitna gräsmattan - det var faktiskt minusgrader kl.06.30 imorse

 

Nu ska jag dock övergå till min laptop som ligger och ser ytterst anonym ut bredvid mig, får väll se var dagen tar vägen detta lite speciella datum - 11.11.11 ;>


(PS. Ordnade till inlägget lite på datorn i efterhand DS.)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards