chase your dreams

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Amanda Holmberg - 23 november 2011 23:50

God kväll på er!


Tänkte egentligen ta en medveten dag off från bloggen, men det blev inte på det viset. Kom hem lite efter 21.00 från stan och hår modevisningen som hölls på Lillan idag, lade mig på sängen och höll juuuust på att somna då jag kom på att jag hade smink som måste bort!


Hur många gånger har inte liknande saker hänt, precis när man kommer sig till ro kommer man ihåg något annat som måste göras som sedan förstör friden?


I detta fall stötte jag till datorn som surrade igång så när jag kom in i rummet igen tänkte jag, "När den ändå är igång kan jag ju lägga in bilderna på datorn". Sedan fortsatte det i samma stil med - då kan jag ju lika gärna fixa det här och kolla det här och bla, bla... Slutade i alla fall med att man nu sitter här och skriver några rader.


   


Käkade på restaurangen bredvid busstationen som bytt ägare och namn igen och det var helt okej. Unnade mig en cider till maten eftersom jag åkt buss idag och sedan bar det av på Lillan. Man fick med sig en Goodiebag om man deltog i evenemanget på Lillan och när det sedan blev över en hel hög erbjöd de mig att ta så många jag ville!


Påsarnas innehåll - en ny produkt från Bed Head

 

Kändes för egoistiskt att komma ut därifrån med x-antal små påsar så jag valde att bära med mig 3st på hemfärden.


Internet är elakt mot mig igen och det är andra gången jag skriver detta nu, men som tröst har jag fått mig en skål med persikor och börjar känna mig redo att somna igen. Kanske man kan få dig en natts ordentlig sömn för omväxlings skull?


God natt ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards