chase your dreams

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Amanda Holmberg - 16 november 2011 17:11

Hellu!


Sitter och väntar på att någon ska ropa att det är middag, kan höra hur det klinkar och klonkar i köket. Har varit ganska trött idag, blev väckt av ett telefonsamtal från chifen mellan 12.00-12.30 minns inte så noga vad klockan var, bara att han tyckte det var roande att min dygnsrytm var lite knas.


Nåja, ska upp imorgon och härja i stan från och med öppning (kl.10.00) så kommer vara uppe normal tid då. Ska nämligen jobba lite och vill hinna förbi kontoret med kameran jag lånat - plus att jag har ett förslag av något jag skulle vilja göra/ skriva om.


Jag idag - varför ska man göra något åt utseendet när man inte ens tar sig utanför lägenheten?

 


Förrutom det är jag besviken över att jag inte kunde ställa upp och jobba idag på kort varsel, gilla inte att behöva säga "nej" till jobbet, men var fast och har dåligt samvete över det. Kan inte göra särskilt mycket dock utan får svälja min stolthet och göra mitt allra bästa plus lite till i fortsättningen!


Ganska roligt först kommer pappa och knackar på och ger mig Tomb Raider Underworld spelet som han hittade när han sökte något helt annat och inte långt efter kommer mamma och säger att maten är färdig - lite roligheter ska väll hända varje dag?


Nu får jag bara hoppas att min dator klarar av spelet, har nämligen inte testat dra in det på den här datorn.


Trevlig kväll ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards