chase your dreams

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Amanda Holmberg - 18 november 2011 20:58

Hejsan!


Har inte gjort mycket idag och planerar inte att göra det heller, har kollat mailen och unnat mig ett långt och varmt bad, men i övrigt ingenting kreativt.

   


Har varit väldigt trött idag helt enkelt och har bland annat sett filmerna jag köpte igår plus en till som jag hade på datorn. Filmerna kan ni kort kolla in här nedan:

Nausicaä of the valley of the wind


Laputa, castle in the sky


My neighbour Totoro


En youtube sida som har några av Studio Ghiblis film trailers är Ghibligiant, men jag ska kolla om jag hittar en större kanal som har lite mer än denna. Tills vidare om ni är intresserade av att se vad Japans eget "Disney" har att erbjuda kan ni ju kolla där, här och här för mer info.


Nu ska jag kolla om jag hittar någon film att sova till, är fortfarande väldigt trött - något som en god natts sömn brukar kunna bota!


Oyasumi nasai -_-zzZZ


(P.S) Upptäckte att klippen inte går att se via min blogg - detta

beror på att youtube gjort en begäran mot inbäddning och det

är inga problem att se klippen via youtube istället (D.S)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards