chase your dreams

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Amanda Holmberg - 12 november 2011 17:45

Hejsan!


Dagen känns som bortblåst när det blir mörkt så snabbt, men jag misströstar ej. Är väldigt sugen på sushi, men har samtidigt ingen att fara och äta det med plus att mamma håller på att göra Jansson´s i köket. Funderar på att ta en liten tur ner till Konsum och se vad de har för något i sina kyldiskar?


Kommer direkt ur en uppfriskande dusch och tänker låta håret torka innan jag ens låter näsan sticka utanför porten. Det tar dock ett ganska bra tag så jag funderar starkt på att använda hårtorken, kanske kan blir lite varm också! Mår helt okej idag, är lite trött och sliten efter sjukvarigheten, men är mest svag i kroppen vilket går över på någon dag!


Såg på Mao´s Last Dancer idag och den var (enligt mig) väldigt bra - du bör dock gilla dans om du ska ge den ett försök.


Genre: Drama. Rekommenderar den starkt! (Inget är väll bättre än en förvirrad kines i storstan?)

   


Glöm nu inte att det är fars dag imorgon, alla fäder som jobbar för familjen eller alltid har ställt upp förtjänar något lite extra den dagen. Spelar ingen roll om det är en extra kram, ett telefonsamtal, en middag, ett ljus på graven eller ett par nya strumpor!


Trevlig lördag på er ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards