chase your dreams

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Amanda Holmberg - 20 november 2010 23:35

Hej igen!


Det märks att jag har haft tråkigt idag för jag hamnar på bloggen och smutsar ner loggen på min facebook var och varannan timme (eller mer). Ett annat tecken är också när jag börjar störa mig på saker som att: jag har samma tröja på mig som i en bild jag ser på mig själv. Då måste jag ta av den annars blir jag knasig, eller kanske knasigare.


Har alldeles för mycket energi och på tok för lite att göra här hemma! Har ingen bil och kan inte smita iväg någonstans heller. Inte för att jag har planerat att fara ut någonstans, men jag hittar garanterat något trevligare att göra än att sitta och klaga på saker och lägga upp super ointressanta inlägg som detta!


Hmm...  

Av Amanda Holmberg - 20 november 2010 22:10

 


Dessa mumsiga materia och mycket mer:

- www.garilla.com

- www.dunken.se


Check it out >,<

Av Amanda Holmberg - 20 november 2010 20:48





Gillar hela albumet, men de här 4 är liiite bättre ^^

Av Amanda Holmberg - 20 november 2010 19:23

Förresten!


Innan vi  åkte hem (fick skjuts) var jag en sväng till storheden och lekte med min kusin en aning. Han kom fram från sin gömma på personalrummet och ställde mig framför en enorm tv med en svart sak som liknade recievern till ett wii fast i XXL framför. Detta visade sig vara Kinect, en sensor för ett nytt spel till xbox360, där man rör sig för att få en gubbe att röra sig likadant. Måste ha sett urlöjligt ut från sidan, men det var jätte skoj!


Blev desto mindre road när jag fick veta att det togs bilder i spelet medans man spelade och de ploppade upp efteråt när spelomgången var över! Peter....


Tror ni jag blev sugen på ett?



Har ni ett xbox360 rekommenderar jag att ni skaffar en kinect sensor till det eftersom det är väldigt roligt! En självklar festförhöjare ;>

Av Amanda Holmberg - 20 november 2010 17:59

Hellu!


Var till stan idag och kollade på julklappar. Måste säga att det är nog första gången på hela det här året som jag varit i stan och inte träffat en enda människa jag känner! Ovanligt är nog rätta ordet att beskriva dagen med.

Samtidigt är det inte helt förvånande eftersom jag är ganska säker på att nästan alla jag brukar träffa på stan annars, söp sig redlösa igår och förmodligen låg halvdöda hemma någonstans.


Var nästan bara barnfamiljer på stan vilket definitivt inte är mitt favorit folk eftersom de tar upp för mycket plats. Det är alltså barnvagnar jag pratar om nu! De borde vara portade från ställen som shopping och smedjan! Detta för att de inte kan ta hänsyn till att det finns människor runt omkring som föredrar att komma dit de ska hellre än att stå i kö mitt i gången medans de pratar med någon bekant...


Blev ganska tråkigt att gå själv efter två timmar när jag hade kollat klart efter eventuella julklappar och presenter. Gick till bion och längtade efter ett besök som inte blev av i helgen och surade lite för mig själv innan jag slutligen stegade iväg ner till Thai Shoppen för att spendera resterande tid där i väntan på bussen. De är sjukt trevliga där och jag hade inga problem att prata bort hela två timmar!



Köpte lite isté och testade en juice som visade sig vara "mums"!


Nu, äta mat ^o^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards