chase your dreams

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Amanda Holmberg - 25 november 2010 22:03

Tjo!


Sitter och drar ut tiden här vid datorn. Har varit duktig och hjälp till hemma idag. Gjorde middag och lite annat för att mamma har flunsan! Sedan jag misslyckades med att gör kyckling en gång har mitt självförtroende när det kommer till matlagning, fått sig en törn. Blev dock super bra och eftersom jag alltid gör för mycket mat hemma har jag lunch imorgon också.


Började på en bild inatt i all min ensamhet och gjorde klart den för en liten stund sedan.


Började väll bra, men hade kunnat sluta betydligt bättre..

 

wow inspirerad så klart!


Bättre lycka nästa gång, antar jag ^^

Av Amanda Holmberg - 25 november 2010 01:49

Vet inte om det är vanligt, men om jag inte är jätte trött och somnar på kvällen, är jag som mest kreativ under kvällen och natten. Det är oftast då jag kommer på ideér till nya målningar, texter till musik eller bara gjorde läxor jag hade i skolan!


Kom bara att tänka på det mitt i allt! (Eller så är det jag som är knasig som vanligt och först nu upptäcker att jag har fantasi som en 7 åring...)



see you in the morning!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards