chase your dreams

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Amanda Holmberg - 11 november 2010 17:53

Tjo!


Eller atjho kanske passar bättre just nu? Har äntligen kommit hem, ätit en smula och placerat mig på sängen i mitt rum. Kan konstatera att man blir fruktansvärt trött av att åka buss! Brukar somna på väg från stan till Långnäs, men tre bussar blev nästan för mycket. I första bussen var det bara skönt att lasta av allt en stund, i andra bussen dog jag och i tredje bussen var det nära på en miss i avhoppning...(lyckats förr)


Imorse var allt vitt ute, till och med himlen (mysigt)


Kommer bli en tidig kväll idag och det är kanske lika bra eftersom jag ska upp normal tid imorgon. Måste packa och ska dessutom in till stan och vara lite social innan kvällen faller på. Lade jag mig ner nu skulle jag somna på stubinen, är nästan på gränsen att falla över på sidan. Antar att till och med jag kan få slut på energi ibland. Annars har jag varit igång ganska mycket med tanke på att jag varit sjuk och i övrigt är jag väll inte den mest kvällströtta människan på planeten direkt!


 

Kanske ska ta och inviga min klocka imorgon?


Tills vidare får klipp som detta hålla mig vaken en liten stund till:


Till er som inte sett Inuyasha, rekommenderar jag den starkt! ^^

Av Amanda Holmberg - 11 november 2010 14:46

Vinter varning!


Har snöat hela gårdagen och natten vilket förvandlat världen till ett fluffigt och vitt vinterland! Var en prommis till affären och tog ut pengar, glad att det inte var lika kallt som igår.


Vaknade ganska tidigt idag med tanke på när jag somnade och är förvånad över att jag inte är trött! Somnade kanske kring 5.00 imorse och vaknade 7.00 första gången, 9.00 andra och steg slutligen upp 13.00 Känner mig nästan duktig, zZZ.


Ska snart ta första bussen till Piteå. 15.15 börjar allt bussande hem mot Långnäs igen. Blir bara där inatt dock, far ju till stockholm imorgon kväll och strövar runt med Angelica och Gabbi!


Undrar om de har någon snö där nere ännu?


Längtar.... :3

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards