chase your dreams

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Amanda Holmberg - 15 november 2010 23:25

Hellu!


Har inget att berätta om dagen och hoppar in på lite utav helgens rantande på en gång istället!


När vi kom till lägenheten fick vi ett bra första intryck..

Det fanns massor av filmer, spel och dessutom ett piano! En tangent var dock felstämd, men jag kunde spela en del ändå.


Under lördagen åt vi sushi på ett litet, men mysigt ställe.

Jag och Angelica delade på en familje meny och fick testa lite nya sorter. Var bara två saker jag inte gillade, men resten var "yummy"!


På kvällen for vi ut och var man än tittade var det enorma köer till olika ställen..

 


Vi gick till ett ställe som heter La Roy! mest 18-20 åringar som släptes in där..

La Roy har två vånigar med tre dansgolv och fyra barer, plus en tredje våning för att hänga av sig kläderna. Det fanns dessutom en balkong, men den var bara öppen för VIP gäster när vi var där. 


Tyckte det var roligt med grafitti inomhus, vid hiphop delen så klart!

Enda som kan vara lite besvärligt är om man vill prata med varande efterom ljudnivån är väldigt hög och det finns inget hörn där det inte ljuder av musik!


På söndagen for vi och käkade på Pizza Hut! Ett ställe jag saknar i Luleå..

     

Var ambitiös och tog en meny med förrätt (vitlöks bröd)

 

Huvudrätten (pizza vegetarian)


MUMS!


Och slutligen efterrätten som var glass (vilket jag igentligen inte tål)

Var nästan för mätt när vi for in mot T-centralen precis efter maten!


I centrum såg vi bland annat den här lite påhittiga "konsten" det är alltså en docka

Köpte en julklapp och är förvånad över att jag inte hittad mer saker att slå klorna i när vi ändå var i stockholm!


Vi gick förbi WTC (tycker det är lite överdrivet dock) när vi skulle köpa biljetter


Har åkt mig less på rulltrappor..

 


Och gjorde ett snabb besök åpå Burger King innan vi skulle fara hemmåt!

      <-mat?


Är inte svårt för mig att tänka vilket håll ag ska om jag ville hemmåt!

Enda skillnaden är uttalet :3


Tog aldrig några bilder på Arlanda eller när vi var på planet och sådant, men jag hoppas på att få sitta på ett plan igen om inte allt för länge. Då på väg mot Thailand eller något annat varm och soligt land!


natti natti <3

Av Amanda Holmberg - 15 november 2010 03:25

Natt ugglan hälsar o,o


Äntligen kommit hem från en helg av massor med springande i Stockholm! Har inte packar upp resväskan ännu, men har gratulerat pappa på farsdag och haft kvällsmys med familjen som avslut på söndagen.


Har självklart gjort lite saker i  våran huvudstad, men det får vänta tills jag har sovit några timmar!



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards