chase your dreams

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Amanda Holmberg - 8 november 2010 00:51

Tur man har något att se fram emot nu i veckan eftersom det känns ganska moloket att snart måsta återvända till Luleå. Ska köpa mig ett DS och på fredag far vi dessutom till Stockholm över helgen!


Hade problem att komma på vad vi skulle äta idag för vi åt pizza i onsdags..

...och avverkade hamburgare när vi handlade på lördagen!

Lördagsmys!


Jag och Becka ligger nu och myser i bäddsoffan här på Bergsviken. Medans hon spelar DS och jobbar på att levla upp en pokémon, tog jag mig lite tid för datorn. Vi märkte att det var en bäddsoffa först i fredags! Har sovit tillsammans i hennes stora säng innan, men eftersom jag är sjuk var det perfekt att vi upptäckte den separata bädden.


Var ut och lekte lite med kameran idag! (varning för snöboll?)


Vi somnade faktiskt tidigare när vi väntade på att tvätten skulle bli klar! Var lite roligt när Becka blev tvungen att smyga och hämta den i efterhand, var bara tur att jag vaknade mitt i allt. Har dock ingen aning om varför den här gången?


Baggis börjar vänja sig vid Emma <3


Blev ett lite osammanhängande inlägg ikväll, men det får ni stå ut med. Jag skyller på att jag är sjuk och virrig eller något ;>


Nu är det sovdags och jag hoppas ni haft en trevlig helg!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards