chase your dreams

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Amanda Holmberg - 10 november 2010 19:08

Hellu!


Sitter och lyssnar på radion och stör mig på Rix som går där. Tycker inte om att de bara spelar "pop" och brukar aldrig lyssna på dem annars, men Becka har den kanalen inställd just nu. P4 och P3 är bäst eftersom de spelar allt möjligt som folk faktiskt lyssnar på och hakar inte upp sig på en viss kategori!


Becka kom just från jobbet och affären

Båda är förkylda vilket kanske syns?!


Kommer förmodligen spendera kvällen under varsin filt och spela på datorn och DS! Det kanske låter som om vi är osociala, men vi pratar faktiskt med varandra hela tiden och lägger oss i varandras spel osv. Vi umgås med minimala krav kan man säga och båda är nöjda utan att känna sig utelämnade över huvud taget! Det kanske är en typisk syskon relation? Jag är dock mer eller mindre sådan mot alla och hittils har jag inte hört att någon känner sig bortglömd (jag hoppas inte det)!


Det snöar för fulla muggar ute nu..

Becka hade så brottom från jobbet att hon glömde mössan!


Nu ska jag göra middag ^^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards