chase your dreams

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda Holmberg - 1 augusti 2011 13:30

God dag!


Sitter och kollar på lite klipp från youtube i brist på annat här på Bergnäset, är vakt någon timme medans föräldrarna är och skriver på papper för lägenheten. En utav de mest tidsfördrivande sysslorna just nu är att se på musikvideor med tecknat innehåll - eller hur man nu ska beskriva det. Om ni missat "Your Favorite Martian" och har lite tid att döda kan ni ju hitta en favorit bland de låtar som lagts upp hittils. De försöker lägga upp en ny låt ungefär varannan vecka, himla flitigt!


Här är 6 av 13







Lite av allt möjligt, kolla youtube för resten!


En annan favorit jag hittade för några dagar sedan är från en annan snubbe, en låt som heter Ultrasound. Enjoy!


Mina stora favoriter är självklart Gorillaz, men de har jag skrivit om förr och eftersom jag anser att världen borde ha ett hum om vilka de är vid det här laget behöver jag inte lägga upp någon låt med dem.


Där emot kan ni få några bilder!

     


Nu ska jag faktiskt sätta mig i solen och vila huvudet ett tag, har inte sovit särskilt mycket inatt (runt 2 timmar) och det känns när man sitter och koncentrerar sig framför datorn.


Hoppas ni får en bra dag ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards