chase your dreams

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Amanda Holmberg - 17 augusti 2011 23:17

Pratade just  lite på FB med en god vän som funderade över vad det var för speciellt på kafelino ikväll.


Jag måste säga jag har ingen aning? Ber chifen mig fara någonstans gör jag det, no questions asked - om jag nu inte vill veta var något ligger!


Han påpekade att det inte synts till någon reklam eller sådant om att det skulle vara något där ikväll, men det är inte första gången jag far på ett "dead end mission" och ifall det inte är något på gång där finns det ju andra ställen att kolla läget på i stan.


 


Never Despair ;>

Av Amanda Holmberg - 17 augusti 2011 18:16

God kväll allesammans!


Vad gör man inte på en dag som denna om inte tar tillvara på den och myser med den man gillar mest. Det är i alla fall vad jag har gjort större delen av dagen. I övrigt har jag rensat lite bland mina kläder och läst lite manga!


Fick ett sms av "bossen" tidigare idag och det ser ut som att det blir ett besök med kameran på Kafelino ikväll. Det är inte särskilt lockande väder ute och jag hoppas att det inte skrämmer iväg alla utgångssugna - hoppas det "skrämmer" in dem istället!


   

Innan det är dags att börja tänka på det ska jag sätta mig och spela WoW ett tag och sedan blir det väll ett mål mat snart.


Trevlig kväll på er ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards