chase your dreams

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Amanda Holmberg - 22 augusti 2011 22:48

Hejsan!


Den här helgen har satt sina trötthetstecken på mig. Det är så när man har mycket att göra från morgon till kväll. Eller kanske börjar jag bli gammal?


Blir en sväng på stan imorgon för att göra lite ärenden sedan får man se var kvällen tar vägen. Måste ringa lite samtal till AF och beställa en tid hos läkaren också för lite koll efter mina besvär med UVI och dylikt. Vardags problem som måste tas itu medhelt enkelt!


 


Kollade upp ställningarna på studera.nu och ligger just nu på nionde plats i kö att komma in på Japanska. Tror tiden för nytt sökande börjar runt 15 september och köplatsen försvinner i samband med det. Känner inte mycket hopp om det just nu utan blickar framåt mot nästa anmälningsrunda och försöker hitta lite extra arbete medans jag väntar!


Blir alltså att stiga upp imorgon och funderar just nu på om jag ska se på Shaman King eller om jag orkar spela en del WoW?


God natt på er ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards