chase your dreams

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Amanda Holmberg - 31 augusti 2011 07:11

God morgon allihopa!


Inatt öppnade Foki sin alldeles nya webbutik som är öppen för både asien och europa. De som följt hennes blogg vet att hon gillar sockersöta plagg och en look som nästan är som en docka. Jag gillar verkligen vissa av hennes stilval och därför var jag väldigt intresserad av att se hennes egendesignade kläder som nu finna att beställa från hemsidan!


Klicka på bilden för hemsidan!

  

Hittade tre plagg från hennes egen kollektion som jag tycker mycket om. Enda som kan vara lite "over the line" är priserna på hennes egna kläder som ligger mellan 700-2600kr. Detta beror på att allt äv av super hög kvalité och att kläderna sys för hand. För en typisk Svensson som mig är det lite saftigt, men man kanske kan unna sig något fint varannan månad eller så?


Här kan ni se tre klädval jag kliar efter!

     


Hon säljer även andra kläder utöver sin egen kollektion och lite andra produkter och jag tycker verkligen ni ska kika in!


Ha en trevlig dag ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards