chase your dreams

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Amanda Holmberg - 3 augusti 2011 00:54

Hej i mörket!


Det börjar vara mörkt ute på nätterna nu vilket är ganska skönt om ni frågar mig samtidigt som det är en föraning om den kalla vintern. Det blir i båda avseendena lättare att sova, men jag måste säga att det jag inte alls gillar hur kallt vi har det. 


Sitter och ser på Falling Skies en serie som jag varmt rekommenderar till alla som gillar action blandat med sience fiction!



Imorgon (eller idag rättare sagt) blir det lunch och häng med Rebecka som kommer från Boden på besök. Ska bjude henne på sushi på Roya eftersom hon fyllde år nyligen. Ni som inte besökt Roya här i Luleå sedan de fick en ny ägare har missat något - mitt tips: ät där!


Nu ska jag göra ett litet besök i Azeroth innan det är dags för sömn. Ska orka upp imorgon och dusha innan det är dags att fara till stan imorgon.


God natt ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards