chase your dreams

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Amanda Holmberg - 19 augusti 2011 21:00

Eftersom jag inte har något bättre för mig just nu i min ensamhet på Munkeberg skriver jag några rader. Terence for till Umeå tidigare idag och kommer inte hem förrän på söndag. Jag far till Boden på söndag och sover hos Rebecka till måndag, känner redan nu lite saknad efter min älskling, men huvudsaken är att han har kul!


 

Ikväll blir det jobb för mig, tror bara att Allstars har öppet just ikväll, är inte mycket att fundera över var jag ska alltså! Imorgon är det ju äntligen dags för Musikens Makt igen och då blir det nytta med nöje som gäller. Ska göra pannkakstårta med Becka och Sara på Bergnäset och sedan ska vi till MM där jag också ska jobba. 


Hoppas det blir bra väder - vi har ju haft lite otur på den fronten de senaste dagarna!


På söndag ska jag och Rebecka på gratis sminkning och fotografering. Ska bli intressant och självklart roligt att umgås med Rebecka. Blir nog mys framför någon film och massor med "girltalk". Tiden kommer gå alldeles för fort!


 


Thats it inför helgen, är mer planer på gång under veckan, men de är inte bestämt hur jag ska göra med det ännu så ni får höra om det senare. Inget är spikat om man säger så!


Trevlig kväll :>

Av Amanda Holmberg - 19 augusti 2011 18:31

Hejsan!


Var på affären med Maria för någon dag sedan och fick med mig en annan sorts smak på yoghurt än vanligt. Brukar alltid köra på Alpro soya vaniljsmak, men den var tillfälligt slut när vi var där och jag valde lite skeptiskt ut en med blåbärs smak istället. Smakade på den idag och måste säga att den var jätte god!


Look at that colour!

  

Många är väldigt aviga till mjölkfria produkter eftersom det finns allt för många tråkiga val - det erkänner jag. Vad jag menar är att det är många som smakat mjölkfria produkter med mycket bismak och inte tyckt om dem, men som jag nämnt förr passar olika mjölkfria produkter till olika saker. Havre baserade produkter passar särskilt bra till bakning t.ex och jag har låtit mina vänner smaka på dipper och såser som jag gjort vilket de tyckt om - fast än det varit gjort på mjölkfria underlag.


Alpro soya blåbär rekommenderar jag dock till alla, även de som inte har något problem med mjölk - bara för att det är gott!


Mot oändligheten och vidare ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards