chase your dreams

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Crysis dubbelt upp!

Av Amanda Holmberg - 8 augusti 2011 14:16

Hejsan!


Vad gör man på en grå och regnig måndag som denna om inte spelar lite spel eller varför inte se film eller som jag gör just nu - tittar på när älsklingen spelar Crysis 2! Har ju stor tvn att använda som bioduk och jag måste säga att spelet är extremt snyggt och detaljerat.


   

Terence sitter och fascineras över över hur hans dator klarar av spelet utan minsta tillstymmelse till laggande med allt inställt på ultra. Han har dessutom laddat ner någon patch för att göra det ännu bättre och har inte ens igång V-sync!


Det som är riktigt coolt med Crysis 2 är att man verkligen kan kolla på saker i minsta detalj. Skråmor i väggen, färglager, vägar och alla möjliga testurer är verkligen där. För er som inte vet ett dugg om datorer - Terence dator är äckligt bra som klarar av spelet på max utan minsta bug!


Måste bara tillägga att trailern inte gör spelet rättvist!


Nu ska jag äta lite och sedan blir det att spela lite för mig med ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards