chase your dreams

Alla inlägg den 23 december 2007

Av Amanda Holmberg - 23 december 2007 22:18

Jag har funderat på något. Jag kom och tänka på att jag inte har någon som står mig så nära som min egen syster. Hon finns alltid, var hon än är, om jag så vill eller inte, men hon finns där. Hon förstår mig bättre än någon annan och jag skulle kunna ge allt för henne.


Jag har också kommit på något sorgligt. Alla de vänner jag har/haft, de som genom mitt liv har varit och står mig närmast verkar alltid ha haft någon annan som stått dem närmare, en annan vän, någon annan som de sett som något större. Så är inte min syster, men det är kanske bara naturlig eftersom hon är yngre än mig, ett år och fyra månader, men det betyder ändå något. Hon är det enda beviset på att jg verkligen är uppskattad.


Tack sis, älskar dig nu och för alltid!

Av Amanda Holmberg - 23 december 2007 22:15

Robin for hem till Kallax för en timme sedan..allt känns så tomt..jag sitter här och gungar och snurrar på håret som ett cp men jag får ändå ingen ro..jag har ingen kontroll nu..jag sitter själv och snart kommer jag att explodera..så känns det just nu..ensamheten


Adicted to you my sweet...

Av Amanda Holmberg - 23 december 2007 17:14

Under julen ska det vara massor med fina ljus, vill ni se bilder från vardagsrummet kolla in min pixbox...

Av Amanda Holmberg - 23 december 2007 15:39

Sov till klockan 12.10 och steg upp tjugo minuter senare och det var förbannat skönt ska jag be att få tala om! Igår sov jag något liknande men då kände jag mig bara trött ändå. Snyggade till hela vardagsrummet igår, möblerade om och städade, satte upp granen och pyntade färdigt. Det är jätte fint där nu (stolt) plus att jag är grymt sugen på att öppna alla mina julklappar som finns där under.


I fredags hade jag fullt upp. Först var vi tvungna att komma till skolan i omkring en timme eller mer, sedan skulle jag hem och hinna tvätta alla kläder, städa och packa. Sedan däckade jag på sängen för att jag var så trött vilket inte var bra för då hann jag inte städa klart plus att jag skulle hinna bada katten! I alla fall så bar det av i full fart mot stan för att hinna köpa några sista grejer innan bussen avgick mot Boden.


Träffade Emma utanför shopping så vi gick till Glitter för att köpa grejer till håruppsättning. Sedan var det bara att gå raka vägen till bussen som skulle avgå 15.15 Väl på bussen var det lugnt eftersom det tar en timme för busseländet att ta sig dit den ska.


Väl framme träffade vi Rebecka och vi gick hem till henne för att börja göra henne iordning för festen. Det var roligt, det tog över tre timmar att fixa henne men det var trevligt och hon blev jätte fin när vi var klar. Jag hade ingen kamera med mig för ovanlighetens skull och jag ångrar det så jäkla mycket! Så jag kan inte visa hur hon såg ut när vi var klar, tyvärr!


Nu sitter jag framför en av våra tre datorer i Långnäs och tar det lugnt. Har världens huvudvärk som inte vill gå över. Den 27/12 är det klassfest och jag vet inte om jag orkar gå? Jag har inte bestämt mig än, vi har ju inte ens gått ut gymnasiet så det känns en gnutta onödigt att ha klassfest redan.


Den 28/12 tror jag det var något på Brasseriet som Emma ville ha med mig på? Men jag är inte ett dugg säker på datumet just nu?? Måste kolla upp den saken senare. Skulle vara kul tror jag att komma ut lite bland folk, man blir som fast när man är i långnäs, det känns som att man inte kan ta sig någonstans.


Jag får se hur det blir med allting. En sak är i alla fall bestämt, att jag och Robin ska spendera nyår med Emma och Hällan i stan och jag tror att Emelie också skulle komma. Det ska bli skoj, vi ska kolla på fyrverkerierna i stan och sedan får vi se om jag och Robin sover över eller far hem till Kallax?


Nu ska jag gå och ta mig en mandarin och sätta mig i vardagsrummet och drömma om imorgon! ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards