chase your dreams

Alla inlägg den 13 december 2007

Av Amanda Holmberg - 13 december 2007 23:01

Ja, idag var det då lucia. Jag fick höra i efterhand att det var ett stort fiasko av alla i min mattegrupp som hade varit där. Själv tog jag mig en skön och välbehövlig sovmorgon. Fick sluta en halvtimme tidigare idag, var svin äckling lunch (risgrynsgröt) så åt inget men det hade jag endå inte gjort för jag var inte ett dugg hungrig bara en timme efter frukost. I alla fall hade hemskt tråkig och ytterst onödig engelska lektion och sedan givande lektion i Hi och KuHi. Som sagt fick vi sluta tidigare och det eftersom vi jobbar med en stor rapport och hade jobbat så bra under lektionen. Toppen, var grymt skönt att få komma hem, men jag börjar få lite panik inför sista veckan nu. Rapporten ska vara klar och inlämnad nästa torsdag och jag har massor att skriva, har inte hunnit börja på datorn ännu.


Som ni kanske förstår genom att jag skriver idag som jag brukar på min blogg så har Robin fått igång datorn! Jag är uber glad, så jag kan börja skriva min rapport i skolan också i fortsättningen.


Har varit hemma i x-antal timmar och jag kan meddela att det har varit en totalt händelselös dag i kallax. Jag har suttit och löst korsord efter middagen och inget annat! Orkade inte göra annat och det fanns inte mycket annat att göra heller för den delen. Men, nu är det dags att sova, kommer vara astrött imorgon känner jag. Har piano, teater och idrott.

God natt ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards