chase your dreams

Alla inlägg den 20 december 2007

Av Amanda Holmberg - 20 december 2007 03:59

Jag kan inte sova, är övertrött eller något i den stilen, sliten kan man i alla fall lugnt säga att jag är just nu. Hittade lite tids fördriv på Angelicas blogg som förhoppningsvis kan söva ner mig.


Frågor och svar

Senaste kompis du träffade: Rebecka S

Personen du pratade I telefon med: Robin

Du fick SMS av: Emma

Du kramade: Robin

Idag är det: Torsdag

Kläder: Mjukisbyxor och kofta m.m

Någonting tråkigt som händer imorgon: Skolan :(

Favoritnummer: 13 (fyller år 13/2)

Färg: Svart

Årstid: Jag vet inte, vinter och sommar, avskyr mellantingen

Saknar du någon? Alltid någon

Humör för tillfället? Trött men samtidigt irriterande neutral

Det första du gjorde imorse? Det är morgon

Vad åt du sist? Glass

Vad irriterar du dig på? Allt och inget..

Tror du på distansförållanden? Varför inte?

Vart reste du sist? Ingenstans

Vad gjorde du igår kväll? Skrev på min helvetes rapport

Liknar du din mamma eller pappa? Ingen av dem, bortbyting

Ler du ofta? Det kan man lugnt säga

Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Oftast..

I vems säng sov du i igår natt? Min egen

Vilken färg har din tröja? Svart

Sorg: Ingen just nu, men jag har ingen kust att fundera över saken

Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja

Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja

Gråter du när du skadar dig? sällan, antingen blir jag arg eller börjar skratta

Lycka: Robin, äkta vänner, familjen, kissen och LOV

Är du en glad person? Vanligtvis

Önskar du att du var lyckligare? Kunde varit bättre

Är lycka överskattat? Nej

Kan musik göra dig glad? Beror på

Har någon annan än din familj sagt jag älskar dig? Ja

Har du någonsin sagt, Jag älskar dig? Ja

Har du en flick/pojkvän? Yes

Är du nöjd med det? oo ja

Har du varit otrogen någon gång? Nej och det skulle aldrig falla mig in

Vem hatar du verkligen? Hatar är för starkt ord

Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej

Är du en mobbare? Nej, det hoppas jag då inte


Nuvarande:

Frisyr? Ingen alls

Relationer: Har kille, är sambos

Till vem sa du , öga mot öga, jag älskar dig till senast? Robin

Känner du att du älskar dina närmaste vänner? Ja

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? Yes, snart två år

Älskar du båda dina föräldrar? Ja

Hur länge har du känt din bästa vän?  Emma, sedan jag var tre ^^

Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? Nej men man kan stå ett djur väldigt nära ändå.

Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? Haha, nej

Vilken relation har du till dina gamla klasskamrater? Pratar med dem jag träffar, hälsar på dem, är vän med vissa av dem..

Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet?  Nej

Läppar eller ögon? Ögon

Kramar eller kyssar? Vet inte riktigt?

Snygg mage eller snygga armar? Lol

Tappat bort glasögon/linser? Glasögonen, hela tiden

Brutit ett ben? Nej

Röntgats? Ja, en gång

Krossat någons hjärta? Ja tyvärr, sorry

Gråtit när någon dött? Ja


Kläder

Äger du ett plagg från en second hand-butik? Nej

Hur många par skor använder du regelbundet? Just nu, två par

Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? Nope

Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? Haha, nej

Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Javisst, men inte hela livet

Har du någon gång burit en folkdräkt? Nej

Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Nej

Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? Absolut inte


Personer

Vad tycker du egentligen om kungen? Vem bryr sig?

Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Ove Rosell

Vilka är dina förebilder? Har inga/ingen

Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Nej


God natt/morgon! Jag ska upp om två timmar! Jippie..

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards