chase your dreams

Alla inlägg den 10 december 2007

Av Amanda Holmberg - 10 december 2007 23:53

Det känns att jag inte har skrivit i bloggen på länge. Men jag har faktiskt en anledning. Datorn hemma i kallax är död och det ställer till det på mer än ett vis kan jag intyga. Nu sitter jag framför tvn och kämpar med Robins wii för att få ner några rader.


I helgen så har jag jobbat på hägnan som insläpp, 30 kr kostade det att komma in och bara under dessa två dagar så har jag fått mer än nog av sura gubbar och gummor, jag ska inte gå in något mer på den saken. Idag är det ju måndag,en rolig dag faktiskt även fast jag aldrig kommer kunna uppskatta att stiga upp tidigt på morgonen. Hade musik i drygt tre timmar en kort lunch, svenska och till sist teater. Jag slutade 15.20 helt OK.


Jag kommer inte dra igenom alla dagar jag inte skrivit på men här är några ord som kan förklara: skola, trött, plugga, sova, kallt, halt (!) och folk. Pratade med Ange för någon dag sedan också, var jätte roligt för det var länge sedan jag har hunnit prata eller ännu mindre umgås med henne. I alla fall, tillbaka till idag.


Min allra bästa vän på denna jord fyllde år idag, hon skulle eventuellt komma till mig idag ett tag så jag tog inte med hennes present till skolan. Det var dumt gjort för hennes mamma bestämde sig för att hon skulle vara hemma hela dagen så hon får den imorgon istället. Synd för mig men massor med grattis till min alldeles egna Emma ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards