chase your dreams

Alla inlägg den 17 december 2007

Av Amanda Holmberg - 17 december 2007 23:46

Jaha, då var den dagen förbi, lektionerna har drastiskt reducerats för veckan och jullovet kryper närmare, saakta saaakta.

Torsdagen, inlämningsdagen för rapporten, kommer allt närmare! Robin fick in word office på bärbara datorn idag, jag kunde inte vara mer lättad!

Det betyder att jag kan använda den imorgon på lektionen och få något vettigt gjort.


Jag hade bara en enda lektion idag, och den var så enormt onödig att jag nästan vill skratta åt den. Fick sova till klockan 10.00 då jag gick upp och duschade m.m


Imorgon är det julshow kl.10.00, så det blir ingen engelska vilket är super skönt. Jag måste få risa mina musikkamrater lite också (de har gjort showen) för jag har fått höra att de bara har tagit med uppträdanden från vår skola vilket jag tycker är jätte dålig stil! Men får ju se hur det blev imorgon. Robin är först upp på scen med Drifting ^^

Lärarna bad särskilt att han skulle få vara med! Favoriserad ?


På onsdag är det jullunch, det ska bli mums! Dessutom har jag bara en enda lektion den dagen också som jag ska skriva min rapport på.

Torsdag är det julkantat, den tråkigaste jäkla grejen vi måste gå på. Slipper någon lektion men till vilken nytta. Kommer sitta och sova. Torsdag är ju också inlämningsdag för rapporten, men jag tror vi har sista (3h lektion) på oss att skriva klart den om vi inte redan är klara.


Fredag! Heliga fredag så har vi inga bestämda lektioner vad jag vet. Det blir nog att fara till skolan och fika med lärarna, få veta något viktigt om de har något viktigt att säga och sedan hem, på lov!


Fy fan vad jag längtar! Det är helt sjukt. Förresten, för de som vill veta så trivs min kisse hur bra som helst här i kallax med mig. Han fick komma ut i selen idag och springa i skogen. Det tyckte han var super spännande. Han upptäckte grannens hästar och de var sjukt farliga, men intressanta.


Övrigt: Har ätit korv och potatis till middag, haha. Har pluggat en massa på rapporten, "för ovanlighetens skull" och inget mer tror jag. Jo, längtat efter lov, men vem gör inte det!? ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards