chase your dreams

Alla inlägg den 11 december 2007

Av Amanda Holmberg - 11 december 2007 19:42

Ja, som rubriken kanske talar om så är jag hemma och jag ska säga att det är förjäkla skönt! Fy vad trött jag har varit idag, det är inte klokt och ändå har jag inte sovit så dåligt inatt. Jag tycker att jag blir bara mer sliten för var dag som går. Jag behöver verkligen en paus, men det är bara härda ut nu den sista tiden innan jullovet.


På torsdag är det ju, som nog alla vet, lucia och det ska bli förbannat skönt att slippa svenskan på morgonen för att lugnt sätta sig och halvsova på ett säte i Aulan. Jag hade tänkt vara med i luciatåget först, men när jag insåg att repetitionerna var på helt fel tider för att jag skulle hinna vara där och att jag har alldeles för mycket att göra så blev det inte av.


Jag gick till 16.00 idag, det förklarar nog varför jag är så trött nu. Hade bara fyra lektioner men matte på morgonen är ingen hitt, sen engelska skriftligt förhör som tog halva lektionen (det var ett större förhör), lunch och sedan var det bara att sätta igång att nöta fakta till kulturhistorieraporten.


Som sista lektion har jag bild varje tisdag vilket är både skönt men också väldigt uttröttande. Vi ritar med vitt på svart och det tar sin tid, jag fick läxa till nästa lektion för att jag ska hinna med eftersom jag var sjuk förra lektionen och det är sista innan jul nästa. När bilden är klar kanske jag lägger upp den om den blir bra.


Gjorde eget käk i kallax och har tittat på när Robin har spelat nintendo 64 på datorn, haha. Han var helt nostalgisk! När han hade testat alla spelen han har till nintendot så snodde jag datorn. Jag har ändå inget vettigare för mig just nu och eftersom jag har pluggat på raporten hela dagen på min lediga tid så är det dags för vila. Allt går bara runt i huvudet tillslut annars och då är det ingen idé att fortsätta.


Nu ska jag ta mig en varm kopp te och se vad som hinner hända innan dagen helt är slut ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards