chase your dreams

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Amanda Holmberg - 30 oktober 2010 02:00

Min dag i punkform:

  • Steg upp i Bergsviken
  • Åkte buss till Piteå
  • Väntade en timme i Piteå
  • Åkte buss till Antnäs
  • Åkte bil hem
  • Böt om till arbetskläder
  • Åkte bil till jobbet
  • Sprang som en dåre i 7,5 timme på jobbet
  • Cyklade hem
  • Dog i soffan....

Eller ja, man kan ju ha delade meningar om den sista punkten, har i alla fall varit grymt upptagen idag! Oscar frågade vars jag höll hus och eftersom jag farit runt mellan stad och by och annan stad hela veckan var det inte en särskilt underlig fråga. Är inte klar med allt farande ännu! Ska till Luleå city under dagen/kvällen imorgon sedan bär det av till Boden och western farm. Efter det stannar vi mest troligt hos mormor i Boden och far hem till Luleå på söndag sedan vidare till Piteå igen söndag kväll!


Ja, jag ska spendera hela kommande vecka i grannstaden med den speciella lukten som man kan känna några kilometer innan man kommit fram! Och nu på begäran ska jag se "The Notebook" innan jag sover.


Är sjukt förvånad över genrén eftersom jag vanligen avskyr "love stories" 

Men ska ge den en chans i alla fall, märker ju om jag somnar


Jag önskar er alla en mindre otrevlig bakfylla (för de som offrat sig denna kväll) och en fortsatt trevlig fredag-lördag natt ^^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards