chase your dreams

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Amanda Holmberg - 16 oktober 2010 17:22

Som sagt!


Om man inte är intresserad av blizzard spel är det inte särskilt spännande, men för mig som är 100% Blizzard älskare kunde jag inte vara mer nöjd över min present!


Här kommer de:

  tavlor från blizzard spel!   nya och äldre, yay!   mina personliga favoriter <3   komplett med beskrivning på baksidan


Hade varit roligt att ha en liten tävling för de som är lika intresserade som jag, men eftersom jag absolut inte är någon storbloggare är det svårt. Vet inte riktigt hur jag skulle gå till väga så att säga, om ni har några förslag är det självklart bara säga till!


Nu är det käk <(-¨-)>   <-- (ett tappert försök till en kirby)

Av Amanda Holmberg - 16 oktober 2010 16:03

Tjoho!

Det är super fint väder idag, solen skiner och snön glittrar, men är kallt! Sedan brukar inte snön ligga på som den gjort nu redan i oktober. Eftersom jag verkligen inte gillar kyla har jag mina överlevnadsknep för att inte frysa till is! Förutom att jag klär mig varmare, vilket är ganska självklart, finns det några saker som verkligen tinar upp och alla är roligt nog flytande och ätbara!

     
    soppa                              te                                   varm choklad


There you go!

Inte särskilt komplicerat. Någon av dessa tre, en filt och kanske till och med brasan från öppna spisen! Mina tre höst måsten.

Underbart ^^

Av Amanda Holmberg - 16 oktober 2010 08:55

Bra bärbar speldator, kort och gott!

Av Amanda Holmberg - 16 oktober 2010 00:40

Innan jag fortsätter vrida mig av vansinne i sängen tänkte jag bara meddela att:


Jag vill ha chips!

OLW ska det vara!


Omg, jag är galet sugen på chips och det finns inte ett enda snack hemma, taskigt läge! Då vet ni det, tack för mig och då fick jag det ur systemet. Nattens mardröm kommer handla om chips med vingar som flyger precis utom räckhåll...


Anyway

God natt!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards