chase your dreams

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Amanda Holmberg - 14 oktober 2010 15:41

Hihi, kunde inte låta bli att ta några bilder på en present jag fått. För alla spelälskare som jag själv är detta en ytterst intressant mapp, men är du inte en beundrare av Blizzard spel behöver du inte lägga någon energi på detta inlägg!


Ska fixa till innehållet sedan ska ni få se

 

Kan ni gissa vad som gömmer sig här?


Far hem till Långnäs imorgon och på Lördag kommer jag mest troligt avslöja innehållet ^^ 

Av Amanda Holmberg - 14 oktober 2010 13:16

Hej igen!


Vet att jag skulle promenera in till stan och kolla läget, men det var inte särskilt varmt ute och jag har ingen jacka som inte luktar fisk från jobbet! Kände inte för att vandra in till stan med en enkel kofta eftersom det är för kallt och det är nog pinsamt att traska genom stan med arbetskläderna när jag måste göra det. Har jag ett val (vilket jag nu har) stannar jag hellre i värmen utan att störa någon med den underbara doften av FISK!


Kollade lite på YouTube och såg trailern till denna:

Vill se!


Funderar nu bara på vem jag ska tvinga med mig att se den på bio med? ;>

Av Amanda Holmberg - 14 oktober 2010 13:03

 


Behöver jag säga något mer? <3

Av Amanda Holmberg - 14 oktober 2010 12:18

God Morgon


Eller jag vet inte om det gills som morgon längre, men jag är i alla fall utvilad och allmänt nöjd över dagen hittils. Fick mig nämligen varm choklad och det har jag inte druckit på kanske 6 månader nu! Anledningen är förstås allergin, men min morbror hade både soyamjölk och cacao hemma :3


Jag uppskattar verkligen det enklaste små saker


När jag pratatade med mamma i telefon märkte jag även vyn som mötte mig genom fönstret:

Snö!


Mer snö som faktiskt ligger kvar på marken och som tydligen gjort det sedan någon gång tidigt imorse. Morbror sa igår att de lovat snö, men eftersom det är väldigt sällan väderprognoserna stämmer den här tiden på året tog vi det med en nypa salt. Vet inte om jag är mest förvånad över att de hade rätt eller att det ligger snö på backen, kanske båda.


Dags att ta på sig lite kläder och snöra sig in mot stan -->

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards