chase your dreams

Direktlänk till inlägg 5 november 2009

On the run again bitches!

Av Amanda Holmberg - 5 november 2009 00:44

Inte mycket att skriva om igentligen. Upp tio på morgonen, halvdöd, och försökte med möda trycka ner tre rostade bröd innan jag började med något annat. Efter tolv någon gång bar det av mot staden Luleå och jobbet för introduktion. Introt tog en hel massa tid men cheferna är jätte trevliga och lätta att prata med vilket gjorde att tiden gick lite fortare. Hann förbi på Tuna en sväng och när jag senare kom hem fick jag dessutom veta en snabbare väg till jobbet.


Emma har pratat om det men jag har inte åkt den vägen särskilt många gånger vad jag kan minnas och nästa gång blir det alltså ett nytt litet äventyr att ta sig till arbetet. Päronen tyckte väll jag var aningen korkad som farit genom stan var enda gång, men jag vet inte om jag har särskilt mycket emot det. Jag vet ju vart jag kommer den vägen i alla fall! (detta inlägg får mig verkligen att verka aningen dumm!)


Vad tänker andra om mig nu, kanske: du är tjej fråga för fan! Jag skulle dock påstå att jag löjligt nog är fruktansvärt lik en kille i det fallet och helst inte ber om hjälp, haha. Måste dessutom säga att jag kan inte bry mig mindre om vad andra tänker och tycker om mig, vill de något kan de ju ta upp det med mig annars kan jag gå lyckligt ovetandes.


Detta får mig att tänka på några snobbar jag fick höra om när i var på Farmen i helgen. Emelie beställde strips för att få i sig något salt efter allt dansande, vi satt ner och delade på "bytet" och till några tjejers förskräckelse Med Händerna!!! Åh nej vad hemskt och äckligt! Sällan, när Emma delade med sig av informationen skrattade jag bara åt dem och stirrade lite extra på dem. Provoserande, jag vet, men de hade inte tillräckligt med ryggrad för att stå upp för sig åsikt heller och då kan jag tycka man kan hålla sin trut!


Detta blev ett ganska lovande inlägg tillslut! Betydligt fler rader än jag förväntat mig.

Och härmed säger jag God Natt ;>

 
 
angelica

angelica

5 november 2009 01:02

HAHAHAHA orka strips UTAN händer typ

http://angelicato.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards