chase your dreams

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Amanda Holmberg - 11 november 2009 23:11

Thinking about it...


Love is pain, love is joy

Love completes, love destroys

It is something you can hate and enjoy

Love is so much and so little

But still you can never fool your heart that its not there when it is

It is so abstract but also sufficatingly familiar

Love is frightening, love is comforting

Love is close although the object of love is far away

Love is good and evil, heaven and hell

Love is much more

 

Are you still woundering what I am trying to say?

 

We can never grasp it with bare hands

But we ca easely absorb it with our soul

Dont let it slip you by

Because even if it hurts

You cant expect to be whole without it

Its whorth a try

 

Lets think about it...

Av Amanda Holmberg - 11 november 2009 21:49

Upp 7.00 eftersom jag är otroligt seg på morgonen och jag ville inte missa bussen som gick 08.54 för allt i världen. Framme i Luleå, nästa buss tio min max och sedan var det bara att vandra vidare mot jobbet. Utbildning mellan 11-14 och sedan bar det av till skolan och Emma för att senare hjälpa henne med körkortsteorin (hon är så duktig!).


Efter ett par varv på stan efter att Emma farit hemmåt ledsnade jag och gick raka spåret för att våldgästa hos Lunkan. Blev inte riktigt som jag tänkt mig, han stod i ducshen (vilket tar länge) och att slita upp dörren till hans badrum och gapa att jag var där kändes lite väl att ta i! Jag satte mig med Amanda och hennes polare framför en film (instängda) och chillade istället.

Alex kom tillslut ur duschen 20min innan jag var tvungen att dra mig mot bussen. Han skulle till pontushallen och umgås med några polare senare tydligen, vet ej om det blev av, blev dock avis för att den jäkeln hade något roligt att se fram emot...


När jag väl var hemma har det bara varit krångel framför datorn och middag. Fixat en lista på min spotify som nu finns tillgänglig på min Facebook. En liten snutt av vad jag har i öronen, men bra skit om du frågar mig! Pratade en lång stund innan middagen med Enbom, kollade lite med biljetter till 12.e december och vi bestämde att vi skulle ta en bio snart framöver, ska kolla lite i Luleå imorgon hur det ligger till med filmutbudet ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards