chase your dreams

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Valborg!

Av Amanda Holmberg - 30 april 2011 14:57

Hejsan!


Sitter och lyssnar på Terence och Mickes svammel med ett halvt öra medans jag gör lite allt möjligt annat här på min dator. Blev väckt flera gånger av Terence för att han var på affären och ville veta saker jag inte kunde svara på, helst inte när jag är nyvaken och på dåligt humör. Det löste sig till sist antar jag och mitt dåliga morgon humör försvann efter en varm dusch!


Nu sitter de fastnaglade vid Mass Effect 2 och pratar om var det finns saker mellan allt svammlande, med andra ord - de har spelat ME2 förr. Ser faktiskt roligt ut, men jag är mer nyfiken på ME3 som är på väg ut!


 

Har inte särskilt mycket att skriva om för tillfället. Har inte hänt särskilt mycket ännu, men vi ska i alla fall fira Valborg i Piteå och grilla är det tänkt. Får se var dagen tar vägen, det låter som att vi ska börja röra på oss snart, men just nu är de mer intresserade av spelet!

Kanke skriver mer när jag kommer hem, beror på när det blir och om jag är för trött för att engagera mig eller om jag vill sova? Hoppas i alla fall att alla får en kul Valborg var ni än firar den!


Trevlig kväll! ^^

 
 
Ingen bild

Alex

30 april 2011 16:44

Har skoj på bussen och längtar med att fira Valborg framför tvn och hockey VM, även om årstiden är emot sporten just nu =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards