chase your dreams

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Amanda Holmberg - 7 april 2011 21:39

Snart har man väll fyrkantiga ögon!


Har suttit inne och spelat Fable III nästan hela dagen idag. Började med att Terence spelade och när han inte orkade något mera tog jag över och började på en egen karaktär. Kul att Terence spelar tjej och jag kille, måste dock medge att det ser lite mer pedofil varning ut när jag hälsar på barnen än när har gör det med kvinnan! Höll på att sätta i halsen av underhållen skratt när man ska utföra en pjäs med klänning på även fast man är man. Jag var dessutom skäggig vid det tillfället och det såg hur roligt ut som helst!



Fable III är faktiskt ett väldigt kul spel. Sitter och tittar på när Terence spelar igen. Tog en paus tidigare på några timmar och det slutade med att han började om med sin gubbe och nu spelar från början igen. Det enda som är mindre bra med spelet är att man inte kan skippa cutscenes vilket är väldigt tröttsamt när man redan sett dem två gånger tidigare!


Nu ska jag kolla vidare en stund till, sedan funderar jag på att fara till MAX en sväng och köpa något ätbart. Har inte ätit sedan tidigare idag och känner hur magen bubblar av tomhet ibland. Då får Terence sitta ifred och spela samtidigt som jag slipper känna att jag vill spela!


Vaff! ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards