chase your dreams

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Vad jag vill..

Av Amanda Holmberg - 28 april 2011 20:12

Hellu!


Ligger i min stora säng och gäser efter maten. Blev lax i ugn och potatis vilket var hur gott som helst! Har ingen energi efter förra nattens sömnbrist (självförvållat) och ligger bara och tittar på HunterXHunter.


Steg upp 11.00 för att hinna kolla papper och annat innan bussen in mot stan gick några minuter efter 12.00 Tänkte dra mig ett tag, men katter förstår inte att människor inte tycker det är lika mysigt att få klorna inkörda i huden som de tycker att det är! Baggis hann bara inse att jag var vaken innan han kom och "mös" med mig vilket resulterade i att jag steg upp.


 

Väntar på bussen!


Tar mellan 35-45 minuter för bussen att köra mellan Långnäs och Luleå centrum. Det beror på vilken väg den tar. Idag var jag i stan 12.40 och hade gott om tid innan mötet att vandra dit (mötet startade kl.13.00) Måste säga att jag blev besviken när solen inte orkade värma genom blåsten! Blev dock nöjd med min nya handledare på Miroi som är en väldigt framåt och positiv kvinna. Vi pratade mer om vad jag egentligen vill göra istället för vad som finns att göra här i Luleå vilket jag uppskattade mycket!



 

Hade lätt velat åka med den här bussen!


Kunde inte ta bussen hem förrän 15.10 vilket gjorde att jag hade en timme att ta ihjäl utan något mål eller sällskap i stan. Hörde av mig till 3 personer och failade på ett eller annat sätt på allihop! Sara var upptagen med pojkvännen, Malin var lika trött som jag och hade privilegiet att kunna fara hem. Havve hörde av sig när jag redan satt på bussen hem och det var för sent, snacka om oflyt idag!


Får hoppas det inte håller i sig och saker börjar gå framåt istället! ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards