chase your dreams

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

"Lazy Game"

Av Amanda Holmberg - 18 april 2011 16:19

Hellu!


Sitter med datorn i sängen och roar mig med att kolla på wikipedias förklaringar till olika ord. Kanske inte låter särskilt intressant, men jag tycker det är ganska kul. Dock är jag ganska lättroad, behövs inte särskilt mycket för att hålla mig ockuperad bara jag är intresserad.

  Kolla det är ju Terence!


Måste säga att jag inte har särskilt mycket att skriva om ännu. Har legat i sängen hela dagen och lekt potatissäck (eller kanske valross) inte mycket annat. Ska lägga mig och mumsa på chips och läsa vidare på boken när Terence rymmer till andra jaktmarker. Han är bakis och jag tror han behöver få komma till någon som har lite sympati och  medlidande, vilket jag inte har! Skrattar mest åt honom när han styltar omkring i lägenheten och muttrar för sig själv.


Later ;>

 
 
Ingen bild

jens

18 april 2011 17:01

http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Volvo jag rekomenderar den sidan istället för wikipedia

Amanda Holmberg

19 april 2011 20:50

Hahaha! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards