chase your dreams

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

www.namnetpåhemsidan.se

Av Amanda Holmberg - 5 april 2011 19:00

Kom på att vi inte har någon skrivare hemma och kände verkligen hur hela CV grejen blev onödig i mitt huvud. Är dock bäst om jag fixar klart den idag ändå för att slippa en massa arbete med den senare! (Vill inte!) Har typ gett upp innan jag ens försökt den här gången, inte likt mig. NEJ! Ska göra klart den idag, men inte just nu, känner bara hur jag verkligen inte är på humör för det. Hur man nu kan vara det?


 

Deklarationen var dock hur enkel som helst att ordna! Bara skicka ett sms med personnummer och underskriftskod till 71144 och allt var färdigt, tog högst tre minuter. Skulle bli glad om det fanns något liknande program för CV sammanställning. När man väl var inskriven i programmet höll det reda på alla yrken som sedan uppdaterades allt eftersom genom någon form av sammarbete med skatteverket och försäkringskassan. Enda man behövde göra var att verifiera att uppgifterna stämde två gånger per år. Sedan kunde man kopiera/ladda ner uppgifterna och lägga till /ändra resten av informationen som man ville genom att gå in på hemsidan "www.namnetpåhämsidan.se". Hade inte kunna vara mer tacksam för den hjälpen!


Sitter och kollar bussar till stan, går en 19.45 som jag funderar på att ta. Måste packa klart och dra ner datorn i väskan innan jag kan bege mig någonstans. Som jag meddelat tidigare kommer jag inte fara iväg igen utan min dator om det inte är över en natt bara eftersom jag inte skulle orka ta med mycker annat än tandborste för det!


Ska packa nu, see you later ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards